Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Veelgestelde vragen
1 Bezorging
1.1 Voor wanneer moet ik bestellen zodat ik het op tijd in huis heb?

Wanneer je de producten dinsdag of vrijdag in huis wilt hebben dan moet de bestelling één dag van tevoren vóór 12:00 uur bij ons binnen zijn zodat wij deze op tijd kunnen bezorgen. De winkels en leveranciers hebben namelijk tijd nodig om de bestelling te verwerken, te maken en deze vervolgens voor ons klaar te zetten.

1.2 Hoe krijg ik gratis bezorging?

U krijgt gratis bezorging als u een bestelling boven de €100,- plaatst met de kortingscode: BOVENDE100.

1.3 Worden producten thuisbezorgd?

Ja, op dinsdag en vrijdag tussen 14:00 en 20:00 uur.

1.4 Wanneer wordt de bestelling bezorgd?

Wij bezorgen momenteel op dinsdag en vrijdag tussen 14:00 en 20:00

Mocht je niet thuis zijn op deze dagen, geen zorgen. Bij BoodschappenLokaal.nl is er een mogelijkheid om je producten gekoeld te laten bezorgen. Hiervoor betaal je €5,-- extra voor de statiegeld van de koelbox welke wij bij de volgende bestelling weer komen ophalen. Geef dit bij het afronden van je bestelling aan en ga voor verse gekoelde boodschappen!

 

1.5 Wat als ik niet thuis ben?

Wij bezorgen momenteel op dinsdag en vrijdag tussen 14:00 en 20:00 uur.

Mocht je niet thuis zijn op deze dagen, geen zorgen. Bij BoodschappenLokaal.nl is er een mogelijkheid om je producten gekoeld te laten bezorgen. Hiervoor betaal je €5,-- extra voor de statiegeld van de koelbox welke wij bij de volgende bestelling weer komen ophalen. Geef dit bij het afronden van je bestelling aan en ga voor verse gekoelde boodschappen!

Wanneer je kiest voor gekoelde bezorging, zet dan in het opmerkingenveld waar wij de boodschappen het best kunnen neerzetten.

1.6 Is het ook mogelijk om buiten de Liemers producten te bestellen?

Plekken waar wij momenteel al bezorgen:

Arnhem, Aerdt, Angerlo, Azewijn, Babberich, Beek, Braamt, Didam, Doetinchem, Doesburg, Duiven, Etten, Gendringen, Giesbeek, Greffelkamp, Groessen, s-Heerenberg, Herwen, Holthuizen, Hoog-Keppel, Kilder, Lathum, Lengel, Lobith, Loerbeek, Loil, Loo, Megchelen, Netterden, Nieuw-Dijk, Nieuw-Wehl, Ooij, Oud-Dijk, Oud-Zevenaar, Pannerden, Rheden, Spijk, Stokkum, Tolkamer, Tuindorp, Ulft, Varsselder, Velp, Vethuizen, Wehl, Westervoort, Wijnbergen, Zeddam en Zevenaar.

Staat jouw plaatsnaam er niet bij? Klik hier om te kijken of wij ook bij jouw bezorgen.

1.7 Hoe zorgen jullie ervoor dat alle producten vers zijn?

Onze producten zijn super vers! Dit komt doordat wij maar twee keer per week bezorgen. Wij halen alle producten op de dag van bezorging bij de winkels en leveranciers op en bezorgen deze op dezelfde dag bij jou thuis! Verser kan dus bijna niet.

2 Voorraad
2.1 Wat als een product niet meer op voorraad is?

Dan zoeken wij samen met jou naar een passende oplossing. Mocht dit niet lukken = geld terug!

3 Producten
3.1 Hoe weet ik zeker dat ik het juiste gewicht bezorgd krijg?

Alle gewichten op de site kunnen enkele grammen afwijken. Mocht dit verschil dermate groot zijn dan zoeken wij met iedere klant naar een passende oplossing.

3.2 Hoe weet ik dat alle producten vers zijn?

Alle producten die wij leveren zijn dezelfde dag 's ochtends opgehaald bij onze leveranciers en winkels.

3.3 Kan ik ook producten vooruitbestellen?

Dit kan, geef dit in het opmerkingen veld aan bij het afronden van jouw bestelling.

4 Betaling
4.1 Kan ik ook op een andere manier betalen?

In verband met het coronavirus is het bij ons alleen mogelijk om vooraf online te betalen door middel van IDEAL. Maak je geen zorgen, niet goed = geld terug.